Apmācības
Kā profesionālās tālākizglītības un pilnveides izglītības iestāde Institūts reģistrēts kopš 2006. gada ar reģ. Nr. 3360800570. Pedagogu profesionālās pilnveides A moduļa programmu īstenošanā ir iegūta vairāk kā 10 gadu pieredze. Pēc pasūtījuma apmācības tiek organizētas arī izbraukumā pie klienta.
- "Bērnu tiesību aizsardzība", A, 12 ak. st.
- "Izglītojamo uzvedības korekcijas iespējas un līdzekļi", A, 12 ak. st.
- "Koučinga iemaņas un instrumenti izglītības iestādes vidē", A, 12 ak. st.
- "Drošas skolas vides veidošana - skolotāju, skolas darbinieku un skolēnu tiesību un pienākumu praktiskie aspekti", A, 12 ak. st.
- "Iekļaujoša un emocionāli droša izglītības iestādes vide pret bērniem vērtās vardarbības novēršanai", A, 12 ak. st.
- "Palīdzība un atbalsts bērnam ar speciālām vajadzībām: individuālā izglītības plāna izstrādāšana un īstenošana", A, 12 ak. st.
- "Kreativitāte un iztēle mācību procesā un mācību priekšmetu integrācijā", A, 12 ak. st.
- "Skolēnu disciplinēšanas dažādie psiholoģiskie, emocionālie un juridiskie aspekti", A, 12 ak. st.
- "Skolēnu mācīšanās un sadarbības prasmes un to attīstīšana", A, 12 ak. st.
- "Komunikācija un saskarssme skolas vidē - kā un ko atceramies?", A, 12 ak. st.
- "Skolotāja darbs ar skolēnu disciplīnas pārkāpumiem", A, 12 ak. st.
- "Kā rīkoties, kad bērns ir nepaklausīgs un agresīvs?", A, 12 ak. st.
- "21. gadsimta bērnu audzināšanas izaicinājumi”, A, 12 ak. st.
- "Atstumtais un nepieņemtais bērns klasē"ko iesākt pedagogam?", A, 12 ak. st.
- "Augsti motivētas komandas veidošana", A, 12 ak. st.
- "Pozitīvās mācību motivācijas veidošana", A, 12 ak. st.
- "Spēles, kas tiek spēlētas skolā: spēles starp bērniem un pieaugušajiem”, A, 12 ak. st.
- "Mūsdienu radītie izaicinājumi un risinājumi bērnu un pusaudžu audzināšanā”, A, 12 ak. st.
- "Praktiski vingrinājumi skolēnu izziņas procesu attīstībai mācību stundās", A, 12 ak. st.
- "Mūsdienu skolotāja un vecāku sadarbības veidošana un to izaicinājumi", A, 36 ak.st.
- "Sarunu vadlīnijas ar emocionāliem vecākiem", A, 12 ak. st.
- "Produktīva skolas un vecāku sadarbība bērna izglītībā un audzināšanā”, A, 12 ak. st.
- "Pedagoga sadarbības ar vecākiem priekšnoteikumi", A, 12 ak. st.
- "Sarunas pamatnostādnes ar "grūto" vecāku", A, 12 ak. st.
- "Stresa vadīšana pedagoga darbā", A, 12 ak. st.
- "Emocionālā intelekta un paškontroles nozīme skolotāja darbā”, A, 12 ak. st.
- "Emocionālā inteliģence un stresu vadības pamati skolotāja darbā”, A, 12 ak. st.
- "Bērnu un pusaudžu seksualitātes veidošanās un raksturīgākās īpatnības”, A, 12 ak. st.
- "Psihosomatiskās saslimšanas kā psiholoģisko problēmu rādītājs", A, 12 ak. st.
- "Bērna radošuma un iztēles attīstīšana", A, 12 ak. st.
- "Rotaļa un tās nozīme bērna attīstībā", A, 12 ak. st.
- "Uz skolu bez krīzes - skolēnu veiksmīga adaptācijas", A, 12 ak. st.
- "Pārliecinoša sarunas vadība un publiskā komunikācija”, A, 12 ak. st.
- "Skolas tēla veidošanas aktualizācija: modes tendence un racionāla nepieciešamība ”, A, 12 ak. st.
- "Skolas atpazīstamības un profesionāla tēla veidošana", A, 12 ak. st.
- "Skolotāja vizuālā tēla nozīme un psiholoģiskā ietekme", A, 12 ak. st.
- "Pedagoga profesionālais tēls izglītības iestādē", A, 12 ak. st.
- "Paštēla veidošana skolas vidē”, A, 12 ak. st.
- "21. gadsimta skolotāja tēls”, 12 ak. st.
- "Kā prezentēt sevi un savu skolu?", A, 12 ak. st.
- "Pašpārliecinātība un pozitīvisms darbībā", A, 12 ak. st.
- "Pašapziņas un tēla veidošana skolotājiem un skolu darbiniekiem", A, 12 ak. st.
- "Pedagoga pašapziņa un pašvērtējums", A, 12 ak. st.
- "Mākslas terapijas metožu pielietošana mācību procesā un sadarbības prasmju attīstīšanā", A, 12 ak. st.
- "Izaicinājumi veselīga, kustīga dzīvesveida uzturēšanā skolotāja darbā", A, 12 ak. st.
- "Veselīga uztura ieradumi un aktīva dzīvesveida pamatprincipi", A, 12 ak. st.
Lai iepazītos ar programmu aprakstiem, sazinieties ar mums pa mobilo tālruni +371 26661496 vai e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. .